Klacht: Rare afhandeling

Door 65 op 16 maart 2024 over Vinted.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik koop een blouse van iemand in Nederland en er wordt een jasje geleverd uit Frankrijk. Ik meld dit bij Vinted. Krijg ern mail van hen waarin ze bevestigen dat er iets mis is. In de mail zit een link die ik aan moet klikken en kom dan in een menu waarin gevraagd wordt foto’s te maken van het pakket. Ik doe dat en klik op ‘versturen ‘ . De volgende dag krijg ik bericht dat de verkoop geslaagd is en de verkoper het geld krijgt. ?????? Ik vraag Vinted wn zeggen ze dat ze mijn reactie niet hebben ontvangen dus de tijdvwas voorbij wn hebben zij de koop op voltooid gezet. Ik zeg dat ik alles meteen heb gestuurd en dat als hun systeem niet op orde is ze dat intern moeten uitzoeken. Krijg daarop weer antwoord dat helaas ze niks meer kunnen doen, dus m.a.w ik ben mijn geld kwijt! Ik vind het ongehoord!!

Gewenste Oplossing:

Dat zij uitzoeken waar mijn bericht is gebleven en ik het geld terugkrijg. Met excuses.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Vinted.nl
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vinted.nl

Reactie van de melder van de klacht Door 65

8 maanden geleden - Ik vind het waardeloos. Ze houden zich vast aan hun regeltjes en kijken niet naar wat er achter zit. Bijvoorbeeld dat de fout bij hen ligt Als klant moet je heel snel reageren, maar je moet wel heel lang op hun reactie wachten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vinted.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Door 65