Mijn Klacht:
Ik heb, zoals zovelen, mijn (2e, de eerste heb ik zonder problemen kunnen verkopen) kolf apparaat aangeboden op Vinted. Ik kreeg melding dat de advertentie in strijd was met de Catalogusvoorwaarden. Ik snap hier helemaal geen snars van, want er is in Vinted gewoon een categorie voor Kolfapparaten en accessoires. En er is geen sprake van de ‘overtreding’ zoals die in het bericht stond. Dus – in de veronderstelling dat de robot van Vinted gewoon een foutje maakte en volledig te goeder trouw – nogmaals geprobeerd het item erop te zetten. Nu is mijn account (definitief?!) geblokkeerd.
Ik heb dan ook contact opgenomen met Vinted, en krijg enerzijds de melding dat Vinted een fout heeft gemaakt en mijn item alsnog is geplaatst, maar anderzijds dat ik de catalogusregels heb overtreden en de blokkade niet ongedaan wordt gemaakt. Ik kan in de chat kennelijk niet meer reageren en dat vind ik behoorlijk irritant. Ze erkennen dat de advertentie niet in strijd was met de catalogusvoorwaarden en ze een foutje hebben gemaakt, maar draaien de blokkade niet terug…? Schandalig!
Gewenste Oplossing:
Ik wil dat mijn account wordt gedeblokkeerd!