Mijn Klacht:
Ik heb via Vinted een paar schoenen te koop aangeboden, die vervolgens door een koper zijn gekocht. Na betaling liet de koper de schoenen zogenaamd retour sturen, maar in plaats daarvan ontving ik een ander item terug. Ondertussen heeft de koper de schoenen opnieuw te koop gezet op zijn profiel, wat duidelijk zichtbaar is.
Vinted gaf aan een onderzoek te hebben uitgevoerd voordat de koper zijn geld terugkreeg en de transactie werd geannuleerd. Echter, ik ben hierover nooit door Vinted benaderd of gehoord. Hierdoor heeft de koper zowel de schoenen als het aankoopbedrag, terwijl ik met lege handen sta.
Daarnaast is het erg lastig om in contact te komen met Vinted. De reacties die ik ontvang, zijn enkel standaardantwoorden, zonder dat er daadwerkelijk naar mijn situatie wordt gekeken.
Ik zou graag een serieuze herbeoordeling van deze zaak willen en een passende oplossing. Ik hoor graag hoe dit verder opgepakt kan worden.
Gewenste Oplossing:
de account van de koper verwijderen en mijn geld terug
