Klacht: Ik wordt beschuldigd van fraude door Vinted.

op 20 november 2019 over Vinted.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Ik zou iets verkocht hebben buiten de regels om maar ik heb nog nooit iets verkocht via Vinted, alleen gekocht. Vinted dreigt me uit het systeem te zetten. Verder zou een paar laarzen die ik besteld heb weer terug naar de eigenaar gestuurd worden om onbekende redenen. Nou, ik heb de laarzen zonder problemen opgehaald. Ze staan gewoon bij mij in de kast. Zeer irritant dat je ze niet gewoon kan bellen om het op te lossen!

Ik ben tevreden als Vinted me vrij pleit van die zogenaamde fraude die ik gepleegd zou hebben bij een verkoop terwijl ik nog nooit iets verkocht heb. En als ze daarvoor hun excuus zouden aanbieden. En dat ze hun dreigement dat ze me eventueel royeren ook terug nemen. Ik word hier afgeschilderd als een of andere misdadiger terwijl ik niets gedaan heb. Ik ben juist een goede klant.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vinted.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vinted.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door BrigitteBoeree