Klacht: Geen contact meer

op 04 december 2019 over Vinted.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een product wat ik heb verzonden, was niet bij de klant aangekomen waarop het is teruggezonden. Naar het verkeerde adres. Ik heb Vinted gevraagd de porto (13 €, naar Frankrijk) terug te boeken. Ze verwezen naar de klant… maar die wou niks. Vinted reageert vervolgens niet meer…. ook niet na herhaaldelijk aandringen.

Gewenste Oplossing:

Als Vinted reageert en de 13 euro terug boekt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vinted.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vinted.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door arjenjkl01