Klacht: artikel kwijt

op 15 november 2019 over Vinted.nl in de categorie Internetshops - Kleding

1e x verkocht via Vinted, van koper verzendlabel ontvangen van DPD, ook voor de 1e x. DPD maakt mijn pakket kwijt, in Track and Trace blijft het v.a. 9 november in Veenendaal staan. DPD verwijst me naar Vinted, Vinted verwijst me naar DPD, pakket weg, geld weg. DPD kan je nog bellen en staat je vriendelijk te woord al doen ze niks voor je. Vinted heeft geen telefoonnummer en hun mailadres staat goed verborgen op hun website. Heb heel wat heen en weer gemaild en werd door telkens een andere medewerker terugverwezen naar DPD, niemand die echt iets DOET!

Daar is het nu te laat voor, maar het zou fijn zijn als Vinted daadwerkelijk contact opneemt met DPD, zodanig dat DPD daadwerkelijk gaat zoeken, mijn pakket alsnog na 1,5 maand(!) boven water zou komen, zou worden afgeleverd en Vinted zou zorgen dat de koper zo aardig is dit na al die tijd nog te accepteren en te betalen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vinted.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vinted.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door particulier verkoper