Klacht: Vind mijn bestelling niet meer!

op 18 juni 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 21/05/2016 heb ik bij minintinthebox een bestelling aangemaakt.
Nu zijn we ongeveer 2 weken verder en ben ik bij mijn bestellingen gaan zien op mijn acount en vind het nergens meer terug. Wat ik ook heel raar vond is dat ik nooit een bevesting mail heb ontvangen. Ondertussen is het geld wel van mijn rekening afgetrokken. Op de site zelf kan ik met niemand in contact komen. Het enigste bewijs dat ik in handen heb is een betalingsbewijs naar lightinthebox.uk.
Hoe kan dit opgelost worden vind het allemaal maar heel onprofessioneel

Gewenste Oplossing:

Bewijs van bestelling

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 04 juli 2016 om 21:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Chitty