Klacht: slechte aftersales na verschillende telefoontjes en non-hulp

op 22 februari 2016 over Viking in de categorie Kantoorartikelen

Ik heb op 26-01-2016 2 stuks van een product besteld en er maar 1 gekregen. 3 keer gebeld met de eerste keer het verhaal dat ze het meteen zouden regelen, de 2e keer dat ze met een tussenleverancier te maken hebben (is niet mijn probleem, zij zijn mijn leverancier) en de derde keer het zelfde verhaal. Vervolgens krijg ik vandaag een mail (22-02-2016) een maand later dus, dat mevrouw niet zo goed begrijpt wat er nou mis is. Of ik (nogmaals) contact wil opnemen. Dus ik bel voor de 4e keer. Ze zegt dat ze het gaat regelen. Dan krijg ik een mail dat ze het product niet meer leveren en dat ik een creditnota krijg. (M’n geld krijg ik niet terug??)

Ik ben tevreden wanneer ik een vervangend product krijg van dezelfde kwaliteit of beter. Na al de tijd die ik eraan kwijt ben lijkt me dat wel het minst.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viking

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viking nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kees666