Klacht: Later bezorging

op 13 april 2015 over Viking in de categorie Kantoorartikelen

Ik zou graag even door willen geven dat wij op 22 april 2015 een bestelling hebben geplaatst en deze zou moeten naar 5-10 werkdagen bezorgt worden zoals op de site vermeld was. Ik heb week geleden gebeld met de vraag waar onze bestelling blijf, dan krijg ik te horen dat deze leverasiel zou deze bestelling 10-15 werkdagen bezorgt bij ons. Vandaag weer gebeld omdat wij hebben nog steeds niks gekregen. Vandaag krijg ik te horen dat deze bezorging deze week zou moeten bezorgt worden als het allemaal goed is maar helaas krijg ik niet te horen wanneer omdat jullie dit niet weten.
Ik vind dit beetje raar dat op de site was vermeld 5-10 werkdagen en nou als deze keer was de waarheid verteld is dan 10 werkdagen meer gekomen. Is ik dit vroeger zou weten dat besteld ik bij een andere winkel die wel eigen producten kan op tijd leveren en op de afgesproken datum.

Ik zou graag een hoge korting willen krijgen op mijn bestelling die ik 10 werkdagen later krijgt.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viking

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viking nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door BJ Flexpartners