Klacht: Vieze uitgeleefde Bungalow Roompot bospark de Bikkels

op 22 juli 2016 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Afgelopen week hadden wij een bungalow op vakantiepark Roompot de Bikkels.

Vrijdag 15-07-2016 kwamen wij tegen 6 uur aan op het vakantiepark wij waren wat vertraagd. Hier begon het al we probeerden Roompot te bellen ivm er maar ingecheckt zou kunnen worden tot 5 uur, wanneer men later zou komen moest er contact opgenomen worden met roompot. nou het service nummer van roompot kan je bellen tot je een ons weegt maar hier krijg je geen gehoor..

Eenmaal op het park aangekomen kon er gelukkig nog wel ingecheckt worden. bij het inchecken kregen wij een sleutel mee en het huis nummer van de bungalow. Echter de medewerker heeft ons totaal geen uitleg gegeven waar we heen moesten.

Wij hebben toen een bagagekar opgehaald en ons rot gezocht naar de bungalow een half uur hebben we met de bagagekar lopen zoeken. tot onze verbazing zat onze bungalow recht tegenover de receptie. Dit had de medewerker on toch wel even kunnen vertellen.

Eenmaal het huisje gevonden bleek dat wij een totaal ander huisje hadden dan ons op de foto’s van roompot is voorgehouden. het huisje op de foto’s zag er netjes en verzorgd uit. Integendeel van het huisje wat wij aantroffen. Het huisje wat wij aantroffen was ronduit smerig en totaal uitgeleefd. Bij binnenkomst kwam ons een onaangename geur tegemoet het huisje stonk enorm muf en overal zaten stof en spinnewebben, de vloer was helemaal vies en lag vol zand. de wc stonk naar urine, het bad was vies en de vloer van de badkamer ook, op de slaapkamers stonk het ook heel erg, de dekens en de bedden stonken de lakens die wij extra bijgeboekt hadden waren stuk en stonken ook. De keuken was ook erg vies overal voelde het vettig aan, de koelkast viel half uitelkaar. De gordijnen in het huisje waren helemaal plakkerig en voelde aan alsof het er al maanden zo niet jaren ongewassen hing. Overal in het huisje hingen grote stofwebben en op de grond onder de verwarming en op de raamkozijnen lagen overal dode beetjes. De sluitingen op de ramen sluiten helemaal niet goed af.
Eigenlijk alle meubels waren smoezelig en vies. dit gold tevens voor het tuin meubilair. Zelfs de ramen waren bijna te vies om doorheen te kijken. Op de tv stonden alle zenders doorelkaar heen.

Wat ook heel erg vervelend was is het feit dat er in het huisje zo ontzettend veel muggen zaten bij aankomst. Er zaten echt honderden muggen binnen. Wij begrijpen dat je in het bos zit en er daar muggen zijn maar honderden in dit kleine huisje is wel erg veel.

Wat ons ook verbaast is dat dit een autovrij park is (veilig voor de kinderen) maar de weg die langs het park loopt is daarentegen wel heel erg gevaarlijk voor kleine kinderen er word daar hard gereden en er is helemaal geen omheining of iets wat duidelijk maakt dat de kinderen daar op een doorgaande weg komen.

Ook de golfkarretjes van het personeel rijden met een noodgang door het park heen ook niet bepaald veilig te noemen.

De ligging van het park is erg leuk maar daarmee is helaas alles gezegd.

Wij hebben bij de receptie niet direct geklaagd omdat bij aankomst op het park een andere gast bij de receptie stond welke met soortgelijke problemen niet bepaald vriendelijk behandeld werd. Dit wouden wij echt niet en hebben daarom besloten middels deze weg onze klacht kenbaar te maken.

Wij zien als oplossing dat wij een tegemoetkoming van een week in een huisje krijgen wat wel netjes en schoon is. Of een andere oplossing is dat wij 50% van onze boeking terug krijgen.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 04 augustus 2016 om 11:27 geantwoord

Heeft op 10 augustus 2016 om 14:45 geantwoord

Naar mijn mening is een korting niet passend.
Overigens buiten het feit dat het huisje een rommel was, is het ook nog zo dat de Bungalow compleet uitgeleefd is. Dit had op dat moment helemaal niet opgelost kunnen worden. op de foto's op de website staan mooie plaatjes echter wanneer men in deze bungalow komt tref je hier iets heel anders aan.

De korting die aangeboden word ben ik dan ook niet tevreden mee.
wellicht kan deze korting dan omgezet worden in een bedrag wat terug gestort wordt. Jammer dat Roompot na deze ervaring in bospark de Bikkels haar klanten niet tevreden wil stellen.

Alle klachten die gemeld zijn door m. Oogjes