Klacht: vieze smaak aan de kool

op 21 januari 2014 over HAK in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

We gebruiken regelmatig groente van Hak: erwten, appelmoes, bruine bonen, sperciebonen en rode kool met stukjes appel. We waren altijd heel tevreden, maar dit is de tweede pot rode kool waar een vieze smaak aan zit binnen een week. Het ruikt al vies bij het openmaken en de smaak lijkt bedorven. Voor de tweede keer is de inhoud dus in de container gegaan! Volgende keer probeer ik voor de kool toch een ander merk.

een vergoeding en een verklaring.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar HAK over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door HAK in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat HAK een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

HAK

Heeft op 22 januari 2014 om 10:19 geantwoord

Wij hebben op 22 januari via de mail contact gezocht.

Wij betreuren dit incident dat ondanks ons zeer intensieve kwaliteitscontrolesysteem heeft kunnen plaatsvinden. Wij kunnen niet terugzoeken in de procesgegevens, aangezien wij geen productiecode hebben. Deze hebben wij opgevraagd waarna wij meer onderzoek kunnen doen. Wij kunnen helaas niet zeggen wat deze klacht heeft kunnen veroorzaken. Er zijn ook nog geen soortgelijke klachten binnengekomen. Het valt in dit geval niet uit te sluiten, dat er in het gehele proces toch iets aan onze aandacht is ontsnapt.

Wij hebben onze verontschuldigingen aangeboden en zullen een attentie sturen voor het ongemak.

HAK B.V.
Afdeling Consumenten Service

Heeft op 22 januari 2014 om 17:37 geantwoord

Snelle reactie. Prima dat ze enkele potjes opsturen naar ons.
Er werd gevraagd naar de productiecode, maar die had ik in de klacht al doorgegeven.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van HAK beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Tractor4567