Klacht: Vieze hotelkamer

op 05 mei 2016 over Hotels.nl in de categorie Hotels

Het hotel De Weyman in Santpoort-Noord is geboekt via hotels .nl, nr 176286. De kamer was heel erg vies, o.a haren van iemand anders op een kussen. Maar ook kapot meubilair, gordijnen die in de hoeken los hingen en vol zaten met gaatjes, vuile spiegel en het houtwerk boven het bed zichtbaar vies en lang niet schoongemaakt. De vloerbedekking wordt slecht gezogen en in een open nachtkastje zat vervuilde spinrag. In de badkamer ,die redelijk in orde was, schrokken wij van de viezigheid op de rozet van het afzuigsysteem. Wij hebben de manager van dit hotel laten komen en zij koos ervoor de kussens met slopen te vervangen en stuurde iemand om e.e.a schoon te maken. Deze meneer heeft zijn best gedaan met de beperkte middelen die hem ter beschikking staan. Echter, hij sprak geen woord Nederlands en zag er zeer onverzorgd uit, verschoten shirt, in joggingbroek en badstofslippers.
Behalve de manager, die wij niet capabel vonden omdat zij geen kennis van zaken had omtrent onze reservering en bleef roepen dat ze personeelstekort had en vervolgens niet anders zei dan excuus, excuus en verder ratelde, was er geen Nederlandstalig personeel.
Kortom…wij zijn ZEER ontevreden over dit hotel en vinden de prijs voor de overnachting in geen enkele verhouding van de prijs staan.

Met een SCHONE kamer (die dan best wat gedateerd mag zijn) en capabel, vriendelijk en verzorgd personeel. Graag Nederlands sprekend binnen Nederland

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hotels.nl over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hotels.nl in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hotels.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hotels.nl

Heeft op 19 mei 2016 om 11:37 geantwoord

Goedemiddag mevrouw van Doorn-Vis,

Dank u vriendelijk voor het doorsturen van uw klacht. We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw bevindingen met ons te delen.
We betreuren het dat uw verblijf niet naar wens is geweest. Hotels.nl is helaas niet verantwoordelijk voor de kwaliteit van uw verblijf.
We hebben uw bericht doorgestuurd aan het hotel en zullen naar uw email adres hun reactie sturen.
We bieden onze excuses aan voor het ongemak, met vriendelijke groet, hotels.nl

Alle klachten die gemeld zijn door C.van Doorn-Vis