Klacht: vieze geur

op 16 september 2017 over L’Oréal in de categorie Verzorgingsprodukten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik gebruik al heel lang de Extra-ordinary Oil dag- en nachtcreme, altijd tot grote tevredenheid. Ook de nachtcreme is nu nog heel fijn. De dagcreme echter, ruikt goed in de pot en ook als je hem opbrengt, maar als je hem 10 minuten op je gezicht hebt zitten, ruik ikzelf alleen nog maar een vieze, oude olielucht, die alleen weg te krijgen is door je gezicht weer te reinigen.

Gewenste Oplossing:

Als de samenstelling van de creme is veranderd: geld retour, ik zal dan moeten overschakelen op een ander merk.
Als de samenstelling niet is veranderd: een nieuwe pot dagcreme om te kijken of het probleem dan is opgelost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar L’Oréal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door L’Oréal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat L’Oréal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

L’Oréal

Heeft op 18 september 2017 om 11:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Reactie van de melder van de klacht truudje

10 maanden geleden - Probleem met L' Oreal oed opgelost, dank je wel!

Alle klachten die gemeld zijn door truudje