Klacht: vies,oud en verwaarloost

op 29 augustus 2016 over Roompot in de categorie Vakantieparken

wij zijn op 18 juli een midweek geweest naar roompot katjeskelder omdat wij er goede verhalen over hadden gehoord.
jammer genoeg was ons huisje niet zoals het naar behoren hoorde te zijn.
het huisje had een salontafel waarvan de poten waren afgebrokkeld,een lamp die niet fasoenlijk hing,bankstel heel erg oud en niet fris,keuken was alleen voor het oog schoongemaakt,koelkast koelde slecht,inventaris was een rommeltje,benden waren de bedden doorgezakt en in verschillende hoogtes,de luxe opties in de badkamer deed het niet,afstandbediening was verroest,hebben gelukkig wel een andere gekregen,tuinmeubels was allemaal verschillende stoelen en ook geen ligbedden,en geen parasol.die hebben we wel nog gevraagd ivm de warmte.
al met al hebben wij teveel geld betaald voor het huisje die wij hadden,terwijl in de huisjes om ons heen wel er beter uitzagen.
wij wilde eerst geen klacht indienen omdat het toch al is gebeurd,maar mensen om ons heen zeggen dat wij dat wel moesten doen omdat het toch een stempel drukt op onze vakantie.

ten eerste zou het fijn zijn dat ze dit huisje eens flink gaan opknappen zodat niet nog meer mensen met dit probleem zitten.
en wij zouden eigenlijk ook wel een tegemoetkoming willen!!!!!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 14 september 2016 om 15:01 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door tomoch