Klacht: vies vlees en slechte service

op 19 december 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

op 29 nov kocht ik shoarma bij de jumbo. zaten grote stukken vies taai zeen ofzo in.
contact opgenomen met jumbo via Facebook
werd in eerste instantie gezegd dat ik t kon terug brengen. maar omdat ik net mb keizersnede had gehad en t best een afstand lopen is was dar erg lastig. werd mij gezegd dat t geen probleem was en als ik mb gegevens zou achterlaten er contact met me werd opgenomen met een oplossing. daarna niets meer. amper of geen reactie kreeg laatst te horen dat ze aan t wachten waren op reactie van de leverancier want die moet t oplossen. hallo jumbo. ik koop t toch bij jullie moeten jullie t toch oplossen. dar ik 5 euro aan vlees moet weggooien vind ik al niet tof maar dat ik dan zo aan t lijntje gehouden wordt en gewoon compleetgenegeerd vind ik ronduit s schandalig

wilde eigenlijk alleen r aankoop bedrag van t vlees terug. maar na deze bizarre behandeling mag daar op zn minst een bos bloemen en excuus bij

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door martina77