Klacht: Vies huisje

op 25 juli 2016 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Afgelopen weekend hebben wij een verblijf geboekt bij bospark de bikkels. Bij aankomst netjes geholpen. Sleutel gekregen van het huisje. Gelukkig dichtbij de parkeerplaats zodat we niet met bagagekarretje hoefde te lopen. Het eerste wat opviel bij aankomst van het huisje waren de verrotte openslaande deuren en het verouderde interieur. Heel anders dan op de site. Hier zie je de nieuwe huisjes die verderop het park staan. Bij binnenkomst viel ons gelijk op dat het huisje niet goed schoongemaakt was. Overal spinnenwebben met spinnen, doodgeslagen vliegen en muggen aan het plafond. Dode vliegen een beestje in de vensterbank. Stoelen en tafels die plakten. Vlekken in de kussens van het bankje die er staat. Ook op beide slaapkamers en badkamer hetzelfde met spinnenwebben, spinnen, dode beestjes en stof. We hadden een pakket voor onze kleine jongen genomen met een box, badje, kinderstoel en kinderbedje. Box was goed, kinderstoel past hij nog niet in. Badje hebben we eerst zelf schoon moeten maken voor gebruik. In het babybedje (campingbedje) zat geen matras, wel een deken maar die was vies. Gelukkig is onze jongen nog zo klein dat hij in de bak van de wandelwagen kon slapen. Tijdens ons verblijf een avond pizza gegeten op het park maar deze was half koud, ijsje was half gesmolten. Daarom de andere avonden maar ergens anders gegeten. Op de laatste morgen geprobeerd om huisje goed schoon te maken omdat we ook een hond mee hadden. Dit ging moeilijk, stofzuigerslang laat constant los van de stofzuiger. Er is geen dweil of iets aanwezig. Dus met een vaatdoek om de trekker van de badkamer geprobeerd te dweilen. We wilde broodjes halen omdat de winkel om half 9 open zou gaan. Toen we om kwart voor 9 kwamen was er niemand. Heb op het park die bij vertrek aangegeven maar werd niet veel op uit gedaan. Naar ons idee was het huisje al in geen weken goed schoongemaakt door de medewerkers op het park.

Compensatie in de gemaakte kosten omdat de huisje er niet uitzien zoals op de site vermeld en deze erg smerig was.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 02 augustus 2016 om 13:23 geantwoord