Klacht: vies en smerig

op 12 september 2017 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wij hadden geboekt voor 10 personen van 08-09-2017 tot 11-09 – 2017.
het huisje was zo vies en smerig wij hebben er niet geslapen van de ongedierte.met 10 personen was er 1 koekepan dus konden wij niet anders dan buiten de deur te eten en ook omdat het er zo vies was wou niemand daar eten.wij vinden het schandalig dat ze zo,n huisje verhuren voor 938. euro

Gewenste Oplossing:

wij wensen hiervoor een vergoeding want dit kan natuurlijk niet ons weekend hebben wij niets aan gehad.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 16 september 2017 om 15:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 16 september 2017 om 21:00 geantwoord

wij hebben aangegeven dat het huisje vies en smerig was,maar er werd niet op geantwoord.
met vriendelijke groet,

g.vorsteveld.

Alle klachten die gemeld zijn door vorsteveld42@hotmail.com