Klacht: vies en smerig huisje

op 11 september 2016 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Goedendag, Ik heb een huisje gehuurd bij u in het park van hof van domburg.
Wij zijn met het hele gezin geweest. We hadden huis 139-140. Het huisje was perfect qua grootte en de locatie is schitterend gelegen.
Alleen vind ik voor het geld wat ik betaald heb voor een weekend wel heel erg dat ik dan in zo’n vies en achterstallig onderhouden huisje kom. Het huisje is echt rijp voor renovatie, en dat het dan voor zo’n groot bedrag nog verhuurd word.
Bij binnenkomst en na even wat gedaan te hebben kwamen we erachter dat de vloeren in de keuken en in slaapkamer plakten, dit gemeld en er kwam vrij snel iemand van het park om dit schoon te maken, alleen was dit onder het eten want wij moesten thuis zijn. Na 15 minuten was het klaar en moest ik even kijken en tekenen. wat toch vervelend is onder het eten om dit te doen. Alleen toen we de kinderen in bed hadden liggen kwamen we er ook achter dat de 2e toilet verschrikkelijk naar urine rook, badkamer zaten nog haren in afvoer en we troffen in het hele huisje overal spinnewebben aan. Ook het huishoudelijk servies, afzuigkap e.d waren uiterst smerig .wat ik allemaal maar met de hand heb afgewassen. Het bankstel afgezogen want ook hier zat een mud zand in. Keukendeurtjes hangen los, en zijn hier en daar gewoon stuk.
Ook in de tuin heb ik zelfs takken moeten snoeien omdat hier zoveel takken hingen met grote pikkers eraan en als die kinderen daarlangs lopen en ze krijgen dit in hun huidje, moet er niet aan denken. Ook de buitenplaats heb ik geveegd want het was een grote viezigheid van zand, bladeren, takken pikkers en noem maar op.
Dus de vrijdagavond heb ik eerst alles opgeruimd binnen, zaterdagmorgen alles buiten.
We zijn zondagavond maar naar huis gereden want ook de bedden in het huisje zijn vreselijk slecht. van de 6 volwassenen hadden we het met 4 personen zo in de rug van de veren die je zo door het matras voelt, en we konden echt niet nog een nacht op die bedden liggen. Ik wilde dit alles nog melden bij de receptie maar helaas was deze zondagavond om 6 uur al dicht zodat ik ook niet meer kon uitchecken.
Ik vind het heel jammer dat een weekend met mijn kinderen en kleinkinderen voor onze 40 jarige bruiloft zo moet lopen. Hopende krijg ik een net antwoord uwerzijds over deze mail.
En word toch ook mijn waarborgsom terugbetaald ondanks dat ik me niet heb kunnen afmelden bij de receptie en dat er niemand kon komen controleren zoals bij u op de site staat.
Jammer van zo’n mooi gelegen park, met mooi strand voor de deur en mooi zwembad. had ik graag een keer teruggekomen maar onder deze omstandigheden nee.

toch wel compensatie

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

Bericht van Roompot

2 maanden geleden - Wij willen de gast hartelijk bedanken voor dit bericht op klacht.nl. Deze klacht hebben wij ook per email ontvangen en deze is schriftelijk behandeld. Wij hopen dat wij deze klacht hiermee naar tevredenheid hebben afgehandeld. Wij nemen alle bevindingen mee, zodat er gekeken kan worden naar de mogelijkheden tot verbeteringen.

Reactie van de melder van de klacht marionbakel50

2 maanden geleden - Goedendag. Ik krijg van u een schrijven over mijn klacht. Ik vind dit niet naar tevredenheid opgelost. Om 70,00 te krijgen bij een volgende reservering. vind ik erg ver gaan. Moet ik eerst weer een vakantie boeken om de luttele 70.- korting te krijgen. Ik boek een huisje bij jullie voor 10 personen. Bij aankomst is het gewoon smerig. en doit is idd opgelost wel met dien verstande dat wij met 10 man zaten te eten (met incl 4 kinderen) en dat er dan schoongemaakt moet worden, vind ik al heel raar. En nadien kom je er dan achter dat de bedden niet goed zijn en de 2e badkamer /toilet gewoon stinkt naar urine. Ik heb dit idd niet meer gemeld omdat ik dan weer thuis moest blijven en ook omdat ik daar bij receptie aankwam en deze dicht was, later op de dag. En als je vrijdagsmiddags aankomt om 3 uur en je moet dan elke keer thuisblijven om de klachten te laten verhelpen, dan is het weekend om voordat je goed en wel iets gedaan hebt. Wij kregen trouwens ook te horen van uw medewerkers dt deze huisjes eigenlijk rijp waren voor de renovatie omdat er altijd hele grote groepen inzaten en de huisjes toch wel heel veel achterstallig onderhoud hadden en ook vernield en uitgeleefd werden. Omdat ik toch een behoorlijk bedrag betaald had voor dit huisje en het een superweekend moest worden voor ons en mijn gezin, is het allemaal toch teleurstelling geworden. Op de ligging en het park na. Ik verwacht voor zoveel geld toch wel een fatsoenlijk en net huisje. en niet dat ik elke keer bij de receptie moet staan om een klacht te melden. Dus ik hoop dat u nog eens aandachtig naar mijn brief wilt kijken en toch wel een andere vergoeding geeft als een waardebon van 70,00 voor een volgend verblijf. met vriendelijk groet marion leenders

Alle klachten die gemeld zijn door marionbakel50