Klacht: Vies!

op 09 juni 2016 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Beste Neckermann,

Afgelopen woensdag zijn wij terug gekomen van een vermoeiende vakantie.
Op vrijdag 3 juni zijn we vol enthousiasme vertrokken naar Mallorca Floriana Resort in Cala Millor. De transfer bedroeg, volgens reisboek, 1 uur naar accommodatie. Helaas is dit 2,5 uren geworden. Eenmaal aangekomen bij de accommodatie werden we met een golfkarretje naar onze kamer gereden. Daar werden we alles behalve vrolijk. Vieze gordijnen, kapotte vloer, schimmel in voegen badkamer, vieze koelkast buitenkant, vieze lichtknoppen, afstandsbediening 5 euro per dag huur, gevaarlijke weg oversteken voor bereik mini club, nauwelijks tot niet goed sprekend Engels personeel, vet en koud eten in de avond, bij het eten hing een vliegenvanger, kortom onze vakantie werd een red mijn vakantie! Meteen gevraagd aan resort personeel om schoon te maken. Na 2 keer “schoonmaken” zag het er nog precies hetzelfde uit: VIES! Ze hadden geen andere kamer voor ons en dit was, volgens hen, de netste kamer!
Volgende morgen gelijk contact gelegd met Thomas Cook/ Neckermann. Al heel snel werd er een andere accommodatie geregeld, ondertussen waren we een dag kwijt van de 6 dagen die we geboekt hadden. Ook van die 6 dagen waren we letterlijk 2 dagen krijt aan reizen. In totaal dus 3 dagen kwijt geweest.
Gelukkig na gebrekkig Engels en slechte uitleg zijn we, lopend, naar een ander hotel gegaan namelijk Tropicana Cala Millor, maar niet zonder dat we daar nog voor moesten betalen!!! Daar kwamen we op een 2 kamerappartement met 4 personen terwijl we een 3 kamerappartement hadden geboekt. De kamers waren beter dan floriana maar zeker niet het geld waard wat we voor de reis hadden betaald. Nog steeds een vieze badkamer en harde bedden waar de ijzeren veren doorheen kwamen. Ook daar was het zwembad kapot en beschimmeld. Daarnaast hadden we een al inclusive formule, dat was zeker niet het geval. Eten was op uur en tijd, ook zeer beperkt. Mijn zoontje van 4 jaar had op uur en tijd natuurlijk geen honger. Dus hij kon daar niets meer eten na de vaste tijden. Ijsjes waren 2 soorten. Personeel sprak gebrekkig Engels en zeer goed Duits…. Ook waren er alleen maar Duitse vakantiegangers, dus alles was gericht op Duitsers; animatie, eten. Thomas Cook personeel die daar een uurtje of 2 per de aanwezig was, was heel onvriendelijk en wees ons nog eens op het te ontvangen geld zonder 1 woord te hebben gewisseld met ons. Handdoeken om mee te nemen naar strand kostte 10 euro per dag, onze identiteitskaarten hebben zij een dag in handen gehad. Bar sloot om 23.00 uur en ook mocht er niets besteld worden als je nog betaalde, kids clubkostte vaak geld. Er was weinig kids club! Weinig animatie!
Kortom wij hebben veel betaald voor iets wat we nooit hebben gehad !

Wij hopen echt dat jullie deze apart hotels goed neer gaan zetten in jullie reisaanbod, dit verdiend niemand. Graag horen we meer van Neckermann over deze alles behalve fijne vakantie. Dit zijn wij niet gewend van Neckermann.

Vriendelijke groeten

Wij zouden graag zien dat de genoemde ressorts aangepast in jullie aanbod worden neergezet. Daarnaast hopen we op een eerlijke vergoeding voor de tijd die we in deze reis hebben moeten steken waardoor we geen vakantie hebben gehad en we hebben betaald voor iets dat we niet hebben geboekt.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Dou

7 maanden geleden - Bedankt voor het in behandeling nemen van onze klacht!

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 16 juni 2016 om 13:40 geantwoord

Op 15 juni 2016 heeft een medewerker van onze afdeling Customer Service uw klacht telefonisch besproken met uw reisadviseuse van D-Reizen Vakantiewinkels in Waalwijk. Hierbij hebben wij een reischeque aangeboden ter compensatie van het door u gemelde ongemak. Wij verzoeken u vriendelijk contact met D-Reizen op te nemen voor de details en wij hopen van harte dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Met vriendelijke groet, Team Customer Service Neckermann Reizen

Heeft op 22 juni 2016 om 10:08 geantwoord

Beste neckermann,

We zijn blij dat we zijn gehoord. Dat vinden we al heel wat waard.
Gezien de oplossing, in de vorm van een reischeque, uit te geven bij Neckermann vinden wij niet de manier om een ontevreden klant tegemoet te komen. Daarnaast komt het te besteden bedrag niet tegemoet aan de verloren tijd in Mallorca. Dat vinden wij heel jammer.
Wij wensen jullie succes met de verhuur van Floriana resort, wij waren niet de einige die erg ontevreden waren over het resort.

Vriendelijke groeten fam. Moonen

Alle klachten die gemeld zijn door Dou