Klacht: vierde wachtende

Jantjee op 06 april 2018 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Beste mevrouwmeneer,
Vanavond boodschappen gedaan bij de Jumbo. Hier stond ik als zesde wachtende in de rij (volgens de regels geldt dit ook https:www.jumbo.comcontentvlot-winkelen) Dit heb ik daar ook aangegeven. In de winkel werd aangegeven dat dit niet het geval is en dat je als zesde in de rij geen recht erop hebt. Hierop werd gezegd dat de camerabeelden bekeken zouden worden. Dit omdat (ze gaf zefl aan hier verantwoordelijk te zijn) een medewerker de volgende dag verantwoording moest afleggen.

De beelden zijn toen door twee medewerkers bekeken hierna werd aangegeven dat dit niet het geval was.
Het gekke is dat een kassamedewerker heeft aangegeven dat dit ook het geval was maar dat ik eerst even moest afrekenen en daarna met de bon naar de klantenservice moest gaan. Hier aangekomen werd dus aangegeven dat naar de beelden werd gekeken. Terwijl een andere medewerker (zie naam in ander deel bericht) van de Jumbo dit al had aangegeven.

Ik vind het jammer dat er op deze manier om wordt gegaan met de klanten het gaat mij ook niet direct om het geld maar meer om het principe dat jullie medewerkers met zo weinig mensen ingeroosterd staan waardoor ze dit soort problemen vaker krijgen in de avond in op het Koning Julianaplein in Voorburg.

Het zou fijn zijn als het geld teruggegeven wordt en er meer kassamedewerkers worden ingeroosterd in de avond waardoor dit soort problemen niet meer voorkomen.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door