Klacht: Via Ideal deposit gedaan op een Skrill Debt Card Geld niet bijgeschreven!

op 19 december 2017 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Op 18 december 2017 heb ik via de site van Skrill een deposit gedaan door middel van ideal. Deze betaling is afgeschreven van mijn bank en gegaan naar Global Collect nr. NL14RABO0155503129. Het bedrag is niet bijgeschreven op mijn Skrill Debt Card. Skrill gebeld en gevraagd wat er aan de hand is. Zij kunnen het zien, maar de betaling is niet bevestigd door Global Collect. Daarom nog niet zichtbaar op mijn Skrill Card en dus kan ik het niet gebruiken.

Het bedrag moet aan Skrill bevestigd worden, zodat het op mijn account wordt begeschreven!

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 19 december 2017 om 15:27 geantwoord

19-Dec-2017 Mevrouw De Jong - van Geet per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met vriendelijke groet, Customer Service Ingenico ePayments

Alle klachten die gemeld zijn door Jannieke1970