Klacht: vetrtraging

op 17 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Wo 14/9 werd in A’foort laconiek meegedeeld dat trein niet verder ging wegens grote drukte. Verder geen enkele info. Ben maar op trein naar A’dam gestapt (moest naar Utrecht-Gouda) in Bussum Z op advies medereizigers maar weer uitgestapt, terug A’foort en kreeg van vriendelijke medereizigster via haar app te horen dat storing was opgeheven (en ook oorzaak, kapotte brug op traject naar R’dam,meen ik)
Storingen zijn niet te vermijden, daarvoor ieder’s begrip, maar mijnerzijds geen enkel begrip voor het totale gebrek aan info, die toch heel makkelijk te verkrijgen is, zie boven.

Graag reactie envan uw kant nog meer aandacht voor dit al heel lang bestaande probleem

Reactie van de melder van de klacht emma_1946

2 maanden geleden - Ik wacht nog steeds op reactie van uw kant. Mag ik die op afzienbare termijn tegemoet zien? Emma Stulp

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 05 oktober 2016 om 14:56 geantwoord