Klacht: vetrtraging

op 17 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wo 14/9 werd in A’foort laconiek meegedeeld dat trein niet verder ging wegens grote drukte. Verder geen enkele info. Ben maar op trein naar A’dam gestapt (moest naar Utrecht-Gouda) in Bussum Z op advies medereizigers maar weer uitgestapt, terug A’foort en kreeg van vriendelijke medereizigster via haar app te horen dat storing was opgeheven (en ook oorzaak, kapotte brug op traject naar R’dam,meen ik)
Storingen zijn niet te vermijden, daarvoor ieder’s begrip, maar mijnerzijds geen enkel begrip voor het totale gebrek aan info, die toch heel makkelijk te verkrijgen is, zie boven.

Gewenste Oplossing:

Graag reactie envan uw kant nog meer aandacht voor dit al heel lang bestaande probleem

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Reactie van de melder van de klacht emma_1946

2 maanden geleden - Ik wacht nog steeds op reactie van uw kant. Mag ik die op afzienbare termijn tegemoet zien? Emma Stulp

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 05 oktober 2016 om 14:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste lezer,

Er is inmiddels contact opgenomen met de indiener van deze klacht. We hebben de klacht via onze reguliere kanalen opgepakt en beantwoord. Om deze reden ziet u de aangedragen oplossing hier niet terug. We begrijpen dat anderen mogelijk op zoek zijn naar een antwoord op dezelfde vraag of klacht. Mocht u eenzelfde vraag hebben of een klacht willen indienen, dan verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze Klantenservice zodat wij uw vragen alsnog kunnen beantwoorden.

Wij zijn dag en nacht te bereiken via Social Media (Twitter, Facebook) of via telefoonnummer 030-751 51 55. Tevens kunt u vragen per e-mail of brief indienen en via onze chat op www.ns.nl/klantenservice contact met ons opnemen. Daarnaast kunt u bij vragen terecht op ons serviceforum via www.forum.ns.nl.

Met vriendelijke groet,
NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door emma_1946