Klacht: Verjaarde vordering nr 2

Mir78. op 31 augustus 2023 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

Eerder dit jaar al een sommatie exploot ontvangen van een verjaarde rekening. Klacht gemeld, brief verstuurd en als reactie schriftelijk excuus gekregen, dossier gesloten.

Wat schetst mijn verbazing; vanmorgen wederom een sommatie exploot in de bus,van een andere onterechte, mij onbekende en tevens verjaarde vordering. Gebeld, bejegening van vesting is een schande. Ik moest niet zeuren en even een mailtje sturen.

Heb maar weer een brief opgesteld, en een mail verstuurd maar wordt dit zat.

Dit soort zaken hoort voor de rechter, dit bedrijf dupeert kwetsbare mensen die zonder kennis van zaken onterechte vorderingen betalen, en zo nog dieper in de problemen komen.

Dossier sluiten, mij een schriftelijke bevestiging sturen, mijn gegevens uit jullie systeem halen EN MIJ NOOIT MEER LASTIG VALLEN!!

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vesting Finance over deze klacht.

Bericht van Vesting Finance

7 maanden geleden - Beste heer, mevrouw, Op basis van uw bericht hebben wij het dossier kunnen achterhalen. we hebben de afdeling gevraagd om met uw dossier aan de slag te gaan en u zo snel mogelijk duidelijkheid te geven. Als u vragen heeft over de voortgang, dan kunt u contact op te nemen met het behandelend team. Zij zijn op werkdagen bereikbaar van 8.30 tot 17.00 uur op telefoonnummer 088-6555590 of per e-mail op [email protected]. Met vriendelijke groet Vesting Finance

Reactie van de melder van de klacht Mir78.

7 maanden geleden - Zojuist een email ontvangen van Vesting Finance, het dossier is gesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door Mir78.