Klachten over Vesting Finance

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus. Bovenaan deze pagina staat het aantal... Lees meer >

100% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 1 van 7 Incassobureaus

59 klachten opgelost
2.9 /10
197 stemmen
197

Stichting SOOB geeft opdracht aan vesting finance om €3,00, u ziet het goed, om drie euro bij mij te incasseren. Stichting SOOB heeft verzuimd om een factuur ter grote van €3,00 te sturen, In plaats daarvan geven ze opdracht aan... Lees meer

Compliment van Aletta1000 op 07 september 2018 over Vesting Finance

Vesting Finance was snel in het contact en in het onderzoeken van de email. In de benadering waren ze vriendelijk en correct. Goed om te weten dat er geprobeerd wordt om de fraudeur te achterhalen die misbruik maakt van de bedrijfs en medewerkers naam. Mogelijk kan zo voorkomen worden dat andere mensen de dupe van worden van soortgelijke e-mails.

Compliment van hans79 op 28 februari 2018 over Vesting Finance

Beste P. Van der Pas,

Bedankt voor de oplossing. Ik ben erg blij hier mee.

Mvg

Compliment van stroopkoekje op 27 oktober 2017 over Vesting Finance

Snelle, goede oplossing. De fout zat bij van dijk educatie dus ik ga de klacht eraf halen. Bedankt voor de snelle reactie en mijn excuses voor de klacht. Fijn weekend

Compliment van Bansuri op 18 september 2017 over Vesting Finance

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw reactie en oplossing. Probleem is opgelost en dit keer heel snel.

mvg
A. Mahdawi

Compliment van Lenny2010 op 21 augustus 2017 over Vesting Finance

Mijn klacht is door een zeer vriendelijke medewerker (naam bij mij bekend) tot volle tevredenheid opgelost!

Compliment van Molly86 op 15 augustus 2017 over Vesting Finance

Klacht is nog niet opgelost maar er word nu wel met mij gekeken naar een betere oplossing

Compliment van R.M. van der Horst op 13 juli 2017 over Vesting Finance

Dit bericht is in ieder geval beter dan de onbetamelijke telefonische actie.
Ik probeerde tevergeefs Waternet te bereiken, ik vroeg een \"collega\" van u Waternet daarvan op de hoogte stellen, dat kwam niet 'door', misschien krijg ik in het vervolg tijdig correcte nota's. Waternet kon en kan ook via \"Mijnoverheid\" declareren en mij zonodig per post of mail benaderen.

Compliment van Koopmans1957 op 04 juli 2017 over Vesting Finance

Ja .. dom.. maar begrijp niet hoe het kan.. een jaar ging het goed ..alles automatisch en zo maar ineens een verkeerd rek nummer .. gelukkig dat dit opgelost is .. sorry..

Compliment van tosserams.l op 23 mei 2017 over Vesting Finance

Dossiers hoorden gewoon niet bij mij. Dossiers gesloten is de beste oplossing

Compliment van Sjanicoenraats@hotmail.nl op 06 februari 2017 over Vesting Finance

Inmiddels brief per post ontvangen . Goed opgelost tot nu . Nieuwe regeling 2017 . Alvast bedankt voor deze oplossing . Gegevens hebben jullie al . Omdat ik al een regeling had in 2016 . Met vriendelijke groet Sjangie

Compliment van Annevre op 25 december 2016 over Vesting Finance

Wij zijn erg blij met de geboden oplossing!