Klachten over Vesting Finance

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus. Bovenaan deze pagina staat het aantal... Lees meer >

83% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 3 in Incassobureaus

44 klachten opgelost
5.5 /10
13 stemmen

Geen Hypotheek door A2 codering

Klacht van op 09 oktober 2019 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

In 2013 heb ik een mobiele telefoon aangeschaft bij Neckermann op maandelijkse afbetaling. Door faillissement van Neckermann is het dossier overgedragen aan Vesting Finance. Door scheiding in 2014 met mijn ex partner en daarom genoodzaakte verhuizing naar mijn zusje heb... Lees meer

Onterechte BKR notering

Klacht van op 20 augustus 2019 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

Ik ben al langere tijd met de problemen bezig rondom Vesting Finance. Er is een A2 BKR codering geplaatst, in 2009, na een aankoop bij Neckermann (die sinds 2014 failliet is). Ik ben nooit op de hoogte geweest van deze ''betalingsachterstand'',... Lees meer

Compliment van LJL1234 op 18 juli 2019 over Vesting Finance

Fantastisch! Een mooie oplossing voor deze vervelende situatie. Onze dank is erg groot!

Compliment van M Kaspers op 20 februari 2019 over Vesting Finance

Ik wil Vesting Finance bedanken voor de meer passende begripvolle oplossing.

Compliment van Aletta1000 op 07 september 2018 over Vesting Finance

Vesting Finance was snel in het contact en in het onderzoeken van de email. In de benadering waren ze vriendelijk en correct. Goed om te weten dat er geprobeerd wordt om de fraudeur te achterhalen die misbruik maakt van de bedrijfs en medewerkers naam. Mogelijk kan zo voorkomen worden dat andere mensen de dupe van worden van soortgelijke e-mails.

Compliment van hans79 op 28 februari 2018 over Vesting Finance

Beste P. Van der Pas,

Bedankt voor de oplossing. Ik ben erg blij hier mee.

Mvg

Compliment van stroopkoekje op 27 oktober 2017 over Vesting Finance

Snelle, goede oplossing. De fout zat bij van dijk educatie dus ik ga de klacht eraf halen. Bedankt voor de snelle reactie en mijn excuses voor de klacht. Fijn weekend

Compliment van Bansuri op 18 september 2017 over Vesting Finance

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw reactie en oplossing. Probleem is opgelost en dit keer heel snel.

mvg
A. Mahdawi

Compliment van Molly86 op 15 augustus 2017 over Vesting Finance

Klacht is nog niet opgelost maar er word nu wel met mij gekeken naar een betere oplossing

Compliment van R.M. van der Horst op 13 juli 2017 over Vesting Finance

Dit bericht is in ieder geval beter dan de onbetamelijke telefonische actie.
Ik probeerde tevergeefs Waternet te bereiken, ik vroeg een \"collega\" van u Waternet daarvan op de hoogte stellen, dat kwam niet 'door', misschien krijg ik in het vervolg tijdig correcte nota's. Waternet kon en kan ook via \"Mijnoverheid\" declareren en mij zonodig per post of mail benaderen.

Compliment van Koopmans1957 op 04 juli 2017 over Vesting Finance

Ja .. dom.. maar begrijp niet hoe het kan.. een jaar ging het goed ..alles automatisch en zo maar ineens een verkeerd rek nummer .. gelukkig dat dit opgelost is .. sorry..

Compliment van tosserams.l op 23 mei 2017 over Vesting Finance

Dossiers hoorden gewoon niet bij mij. Dossiers gesloten is de beste oplossing

Compliment van Sjanicoenraats@hotmail.nl op 06 februari 2017 over Vesting Finance

Inmiddels brief per post ontvangen . Goed opgelost tot nu . Nieuwe regeling 2017 . Alvast bedankt voor deze oplossing . Gegevens hebben jullie al . Omdat ik al een regeling had in 2016 . Met vriendelijke groet Sjangie