Klacht: Verjaarde vordering maar weigeren de BKR registratie volledig te verwijderen

beppie1967 op 18 november 2023 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

10 oktober ontving ik een exploot van een deurwaarder voor een vordering met een hoofdsom van 2200 euro en berekende rente 1800 euro (heb de bedragen even afgerond) en binnen twee dagen over te maken. Gebeld met Vesting Finance en moest mailen dat ik het volledige dossier wilde hebben en uiteraard doorgevraagd waar dit vandaan kwam. Antwoord; dossier is van 2004 en wij hebben u in 2016 nog een e-mail gestuurd? Uitstel tot betaling tot 24 oktober. Gewacht niks ontvangen. Weer gebeld op 30 oktober toen kreeg ik te horen dat ze achterstand hebben met het verwerken van de mails (mijn probleem niet) na lang soebatten de verjaring er doorheen gekregen en volledig verwijdering van de BKR codering gevraagd. Dat laatste gaat niet zeggen ze, krijgt alleen een eind datum mee van de dag dat ik bezwaar heb gemaakt. Echter ik belde op 30-10 de afmelding staat op 23-10? Houdt wel in dat ik nog vijf jaar aan die registratie vast zit. Die mail van 2016 heb ik in mijn herinnering nooit gezien anders had ik toen wel gebeld. Gezien het dossier van 2004 is kan het niet zo zijn dat ik straks bijna 25 jaar aan deze registratie gebonden ben. Kreeg nog wel een brief dat dossier gesloten is.

Volledige verwijderen van de BKR notering.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vesting Finance over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door beppie1967