Klacht: Fake DSB vordering

Bejaardenscam op 25 augustus 2020 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vesting Finance heeft beslag laten leggen op mijn inkomen. De basis is een niet bestaande DSB vordering. Vesting heeft toegegeven ook schriftelijk dat de vordering verzonnen is en niet bestaand. Zij zeggen spijt te betuigen en dat het geen bejaardenscam is. Ook ontkennen zij vanuit hun boilerroom die zij afdeling klachten noemt een algoritme los te laten op buitenlandse achternamen omdat bejaarden met bijvoorbeeld arabische achternamen minder snel in de pen klimmen en zich gemakkelijk laten afpersen. Nu heb ik een schade die de 10.000 euro ruimschoots overschrijd.

Gewenste Oplossing:

Vesting moet zorgen dat ik al mijn gestolen geld plus schadevergoeding terug krijg.Verder moeten zij bejaarden vooral die met arabische achternamen en andere makkelijk te herkennen achternamen met rust laten en niet proberen af te persen omdat deze mensen zich moelijk schriftelijk en mondeling kunnen verdedigen.Vesting verschuilt zich achter Van Arkel en probeert mij nu af te poeieren. Ga maar daar naar toe. Van Arkel reageert niet

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vesting Finance over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vesting Finance in behandeling genomen

Bericht van Vesting Finance

4 jaren geleden - Beste heer Blikman, Zoals u bekend is uw initiƫle klacht reeds in beeld bij Vesting Finance en heeft zij deze in behandeling genomen. Vesting Finance herkent zich niet in het beeld dat u schetst en distantieert zich van dergelijke aantijgingen. Wij zullen hier dan ook niet verder op ingaan. Met vriendelijke groet, Afdeling Klachtenteam Vesting Finance

Reactie van de melder van de klacht Bejaardenscam

4 jaren geleden - Dit is een gedeelte uit uw brief aan mij en nog steeds weet u van niets en doet mij geen handreiking voor de geleden schade.Ik begrijp niet dat een zoals u meent solide bedrijf als Vesting Finance dit niet naar behoren oplost: Vesting Finance heeft, zodra zij kennis heeft genomen van uw klacht en de gemaakte fout, direct de nodige acties ondernomen om haar fout te herstellen. Daarnaast heeft zij de kwestie onder de aandacht gebracht bij de betrokkene medewerkers en leidinggevenden teneinde de mogelijkheden te onderzoeken waarmee dit soort misverstanden in de toekomst worden voorkomen.

Reactie van de melder van de klacht Bejaardenscam

4 jaren geleden - Nou nog even wat: Door jullie gestuntel met een fake vordering heb ik een BKR aan mijn broek hangen en geeft de bank mij geen hypotheek Nou jullie weten wel hoe je iemand naar de ..... moet helpen.

Reactie van de melder van de klacht Bejaardenscam

4 jaren geleden - We zijn 3 weken verder en ik heb een brief geschreven aan hun advocaat. Nog geen reactie. Buiten de onterechte BKR heeft Vesting Finance ook de Pricacy wetgeving geschoffeerd door in conclaaf te gaan met een ander incasso bureau en financieele informatie over mij uit te wisselen. Het wordt tijd voor aangifte op diverse fronten.

Alle klachten die gemeld zijn door Bejaardenscam