Klacht: Bkr melding onterecht!!!

ANLUB op 22 augustus 2023 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

Ik heb in 2012 een rekening wehkamp gekregen toen onder bewind gekomen waardoor ik zelf niet meer wat kon doen in 2021 in hij betaald door de kredietbank schikking dus niet het totaal bedrag
In 2021 ook einde bewind ik ben toen ook mijn eigen zaak gestart maar nu ineens een maand geleden heeft vesting finance een code op mijn naam gezet !? Bij bkr ik had een zaken auto besteld maar doordat hun ineens een code hebben gezet gaat mijn financiering niet door! Waardoor ik €7000 boete krijg omdat ik de auto niet kan afnemen
Vesting finance zegt aan de telefoon tegen mij DAT HEB JE GEWOON VERDIEND! HAD JE MAAR HET HELE BEDRAG MOETEN VOLDOEN !!!
SCHANDALING ..IK HEB GEKNOKT VOOR ALLES EN NU ALLES OPGEBOUWD BOOR MIJN GEZIN ..MAAR 1 IEMAND BEDLIST DUS OVER MIJN LEVEN EN MAAKT HET NU KAPOT …DIT KAN EN MAG TOCH NIET!!??

Codering zsm van mijn naam af

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vesting Finance over deze klacht.

Bericht van Vesting Finance

8 maanden geleden - Beste mevrouw Lubbersen, Op basis van uw bericht hebben wij helaas geen dossier kunnen achterhalen. Graag ontvangen wij van u aanvullende informatie zoals het dossiernummer van ons kantoor, uw adres en/of geboortedatum en de naam van de oorspronkelijke schuldeiser(s) zodat wij uw verzoek in behandeling kunnen nemen. Wij begrijpen dat u hinder ondervindt van de registratie, maar dat betekent niet dat we zomaar tot verwijdering van de coderingen bij uw BKR-registratie kunnen overgegaan. De Handreiking Belangenafweging stelt als voorwaarde dat u als consument moet onderbouwen dat er daadwerkelijk sprake is van impact en dat het aanleveren van één kredietafwijzing onvoldoende bewijs is dat u geen krediet kunt krijgen. Er moeten (minimaal) twee afwijzingen worden overgelegd. Hieronder treft u de informatie aan die wij verder nodig hebben om voor u een belangenafweging te maken; De onderbouwing voor een belangenafweging moet in ieder geval bestaan uit: • De reden dat de achterstand is ontstaan; • Wat u er aan heeft gedaan om de betaalachterstand te voorkomen; • Wat u er aan heeft gedaan om de betaalachterstand te herstellen en de schuld af te lossen; • De omschrijving van uw persoonlijk belang; • Afwijzingen van kredietaanvragen (op grond van BKR-registratie); • Een omschrijving van uw financiële situatie ondersteunt met bewijzen, o.a. de bankafschriften van de laatste 3 maanden van uw bank- en spaarrekeningen; • Afschriften van uw aangifte inkomstenbelasting over de laatste 3 jaren; • Andere relevante documenten die uw verzoek onderbouwen; De benodigde aanvullende stukken voor het maken van een belangenafweging mag u e-mailen naar [email protected] onder vermelding. U ontvangt dan uiterlijk binnen 10 werkdagen een reactie van ons. Met vriendelijke groet Vesting Finance

Reactie van de melder van de klacht ANLUB

8 maanden geleden - Graag zou ik persoonlijk contact met jullie weer willen ...jullie vragen om afschriften en hoe ik er financieel voorsta ??? Het gaat om een openstaand bedrag van 1200 en is afgekocht daarom heb ik nu de codering maar omdat jullie achterstanden hadden is nu ineens het op mijn naam gezet terwijl jullie akkoord zijn gegaan met het afkoop bedrag dit is gebeurd in 2012 en nu ineens de codering waardoor ik dus 7000 verschuldigd ben omdat ik nu ineens mijn auto niet kan afnemen bij de dealer als eigen ondernemer ik heb zelfs voorgesteld om het totaal bedrag alsnog te voldoen terwijl ik dat niet hoef als maar de codering word verwijderd mijn hele bestaan word kapot gemaakt !! En anders word het naar radar of tros opgelicht hart van Nederland...want ik laat het hier niet bij dat ik zo behandeld word en mijn leven kapotgemaakt omdat iemand ineens denkt goh...na jaren zij verdiend dat ...( wat letterlijk aan de tel gezegt is ) 1 druk op de knop en boem codering ! Graag hoor ik van jullie mvg an krachum ott / lubbersen Graag contact met mij opnemen om dit op te lossen 0640816438

Bericht van Vesting Finance

8 maanden geleden - Beste mevrouw Lubbersen, Vesting Finance heeft u gevraagd om aanvullende informatie. Uit onze administratie blijkt dat wij deze niet hebben ontvangen. Vesting Finance plaatst dit bericht om u te laten weten dat deze melding wordt gesloten. Mocht u alsnog vragen hebben, laat het ons dan gerust weten. Voor de contactgegevens verwijzen wij u naar onze website: www.vestingfinance.nl. Daar kunt u ook het klachtenformulier invullen, zodat die afdeling uw dossier verder in behandeling kan nemen. Met vriendelijke groet, Vesting Finance

Alle klachten die gemeld zijn door ANLUB