Klacht: waarom duurt alles zo lang en moet je minimaal 6x bellen voordat je juist geholpen wordt

op 25 juni 2013 over Vestia in de categorie Woningcorporaties

Mijn wc lekt aan de onderkant, eerst via de website reparatieverzoek ingediend..hoor helemaal nix! week erna bellen, moet ik zelf gaan bellen met huizebouw, die zijn gekomen , zij doen er nix aan krijg alleen een nieuwe stortbak, ik weer bellen met vestia volgens hun toch huizebouw, weer zijn ze langsgekomen maar wederom zij doen er nix aan, hij zegt dat hij de loodgieter belt en dat hij contact met mij opneemt..hoor weer helemaal nix (terwijl mijn wc blank staat, moet een snorkel op om te kunnen gaan plassen).. bel weer vestia, zij belt huizebouw, de loodgieter gaat mij bellen om een afspraak te maken..weer nix!! pfff ik weer bellen met vestia, deze mevr.maakt direct een afspraak met mij voor morgenochtend..ik zeg ja met wie..uhh de loodgieter…ik hoop het, zal het morgenochtend pas weten… ik word hier zo moe van ben al weken bezig met die grafwc en omdat ik dan geirriteerd hiervan raak en van t feit dat je 10min aan de tel hangt voordat je iemand spreekt, ook nog zo’n tut aan de tel krijgt die zichzelf heel wat vindt omdat ze t wel ff regelt voor je aaarrghh mag t na zoveel weken!!!! ik woon in n kraakflat onder de schimmel alles is oud en kapot maar je betaald je een ongeluk aan de huur met servicekosten en je krijgt er weinig voor terug..service van lik me reet! Ook met mijn CV is heel wat aan de hand en dan zit je ook maar in zo’n heen en weer bootje tussen vestia en Mercurius

Als Vestia zijn zaakjes gewoon op orde houdt en de mensen de service verlenen waar ze recht op hebben en neem je huurders wat serieuzer..Betere communicatie tussen Verhuurder/aannemer/huurder
en de medewerkers wat begrijpender zijn ipv interessant lopen te doen aan de telefoon..oh en neem de telefoon ook wat sneller op, 10min is echt veels te lang

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vestia in behandeling genomen

Bericht van

6 jaren geleden - Excuses voor de vertraging in de afhandeling van uw reparatieverzoek. Uw klacht is uitgezet bij de afdeling Reparatieservice.

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vestia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vestia

Heeft op 27 juni 2013 om 08:36 geantwoord

Op 26 juni is het probleem met het toilet oplost. De loodgieter is 's middags alsnog geweest. Medewerker Reparatieservice heeft hierover en over problemen met CV op 26 juni telefonisch contact gehad met mevrouw. Over probleem met CV is afgesproken dat dat wordt meegenomen tijdens jaarlijks onderhoud in oktober 2013. Mocht mevrouw CV voor die tijd gebruiken en problemen ondervinden, dan neemt zij zelf contact op met Tempus.

Alle klachten die gemeld zijn door Chan01