Klacht: vestia stookkosten/huur

op 28 juni 2013 over Vestia in de categorie Woningcorporaties

Nooit was het probleem dat ik de huur achteraf betaalde zo gaat het al maanden!in december vorig jij moest ik wegens omstandigheden even een maand huur overslaan ik heb toen naar vestia gebeld en met overleg was het goed.
Toen kwam kwam er weer wat tussen wasmachine ging kapot ik weer bellen naar vestia na overleg nieuwe afspraak gemaak dat het inloop termijn naar beneden ging.
vervolgens werd er bij mij huidkanker geconstateerd en moest ik vervoerskosten zien te regelen voor in Blaricum te komen naar het ziekenhuis weer problemen met de huur betaling.het kon niet anders.uiteindelijk stond ik anderhalf maand huur achter.ik bellen naar vestia voor een nieuwe regeling maar de oude mederwerker waar ik mee gepraat had was vertrokken en ik kreeg een nieuwe medewerker aan de lijn.
Die vertelde mij dat en de achterstand en de nieuwe huur vooruit voor 2 juli binnen moest zijn en anders gaat het naar een deurwaarder toe en of ik de stookkosten wilde betalen bijna 500 euro wat niet klopt.of ik even 1700 euro wil neerleggen voor de 2e.ik zei al die afrekening van de stookkosten klopt niet en ik heb ook geen meterstanden overzicht ontvangen gewoon een papiertje u moet dit bijbetalen klaar.
Na jaren ellende van tocht en verwarmingen die half warm werden en ellende en tocht word daar geen rekening mee gehouden.en denkt vestia er zo af te komen. helaas gaat het dat niet worden vestia.nu ga ik ook de punten op de i zetten.

Opnieuw bekijken

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vestia in behandeling genomen