Klacht: na jaren woongenot verziekt heb ik woning opgezegd

op 03 juli 2013 over Vestia in de categorie Woningcorporaties

Ik kon er niet meer tegen dit zijn de klachten door de jaren heen van vestia:Geachte vestia Door al de gebreken al die jaren aan de woning: – Tocht – krommen binnen deuren. – Afzuig installatie regelmatig kapot-afzuigfilters niet vervangen -Verwarming half warm of deed het helemaal niet! – schimmel slaapkamer – scheur met schimmel in de muur slaapkamer – vloer niet glad slaapkamer ik kon geen zeil of iets dergelijks neerleggen in de slaapkamer. – wc pot los -cv onder douche bevestigd-ketel beneden regelmatig kapot lek! – meer als 10 keer moest er beneden bijgevuld worden. – 4 grote ontluchters geplaats op cv wat geen gezicht is. – balkon berghok niet geïsoleerd. – geen vergoeding gehad 3 weken onderhoud verwarming.(geen verwarming) – woon omgeving achteruit gegaan. – geen regeling mogelijk 2 en halve maand huur achterstand terwijl er is gezegd door dhr meijer dat achteraf betalen geen probleem is. -afrekening stookkosten die niet kloppen. hierbij eis ik een schadeloosheid door jaren gebrek en onderhoud woning. Mijn woongenot heb ik niet kunnen hebben al die tijden de klachten waren bekend.

compensatie

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vestia in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht ries1970

5 jaren geleden - Nog steeds niets vernomen van vestia.

Alle klachten die gemeld zijn door ries1970