Klacht: Geen waterdruk op leidingen

op 28 juli 2013 over Vestia in de categorie Woningcorporaties

In woongebouw Dijckhove in Rotterdam valt regelmatig de waterdruk weg, zo ook deze maand 3 keer waarvan 2 keer dit weekend. Vrijdagavond van 19.00-22.00 en zondagochtend van 10.30-12.15.

Ik kan niets drinken (het is 30 graden), niet douchen (ik heb afspraken), zelfs mijn toilet niet doorspoelen! Bij de storingsdienst krijg ik 0 reactie op mijn klachten: “de melding is bekend, er is iemand onderweg, ik kan u niet terugbellen, bel tijdens kantooruren maar terug.

Dit is een grove schande, we wonen toch niet in een derde wereldland!

Structurele reparatie (of vervanging) van de hydrofoorpomp.

Restitutie van de onterecht betaalde huur en servicekosten.

Tegemoetkoming in het geleden ongemak

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vestia in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vestia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vestia

Heeft op 31 juli 2013 om 10:27 geantwoord

Op 30 juli 2013 is opdracht gegeven om met spoed de gehele drukverhogingsinstallatie te vervangen. Dit heeft enige tijd nodig. De installateur bestelt alle onderdelen. In hun werkplaats bouwen ze de installatie op, en testen ze. Daarna wordt de installatie geplaatst. Wij verwachten dat één en ander maximaal twee weken in beslag zal nemen. In de tussentijd is een noodvoorziening getroffen om de huidige installatie in bedrijf te houden. De installateur heeft opdracht gekregen om 24 uur per dag paraat te staan bij eventuele mankementen. Tot aan de vervanging zal de waterdruk iets lager zijn dan u gewend bent.

Zodra de daadwerkelijke datum van vervanging bekend is, informeren we u hierover.
Onze excuses voor de overlast.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Vestia beoordeeld.

Heeft op 31 juli 2013 om 14:21 geantwoord

Inmiddels technische dienst gesproken, er wordt snel een nieuwe installatie geplaatst en er zijn back faciliteiten getroffen. Over compensatie nog geen bericht.

Alle klachten die gemeld zijn door cvnispen