Klacht: Geen terugkoppeling moment aanvaarding aangeboden huurwoning

op 03 juli 2013 over Vestia in de categorie Woningcorporaties

Op 12 mei 2013 is aan mij de huurwoning Jan Evertsenplaats 137 te 3012HV te Rotterdam aangeboden (kenmerk 03/CP/aanbieding).
Via de balie werd aangegeven dat voor deze Toewijzing op basis van Medische Urgentie hooguit een week gold voor het contract getekend kon worden.

Uitgaande van afspraken heb ik bestaande huurwoning, Bajonetstraat 57b – Woonstad opgezegd.

Meermalen vervolgens contact gezocht via de balie Centrum/ Goudsesingel.
Er lijken aannemerswerkzaamheden te moeten gebeuren.

Aangetekende brief verzonden met voorstel tot oplossing.
Ook Woonstad heeft met klantmanager gesproken.
Oplevering zou kwestie zijn van enkele weken…

Het blijft echter ook nadien volstrekt onduidelijk wanneer woning betrokken kan worden/ contract kan worden getekend.

Van Woonstad heb ik medewerking ontvangen. Echter …
Medio juli 2013 moet ik bestaande woning leeg achterlaten.
Vestia is daarvan op de hoogte.

HELP

Graag opheldering en terugkoppeling ontwikkelingen.

Ik heb geen familie in Nederland en nu moet de inrichting van de woning opgeslagen worden en heb ik niet langer onderdak.

S.v.p. mijn nood serieus nemen en woning nog komende week opleveren. Er zullen dan vrijwilligers zijn die me helpen de verhuizing te regelen alvorens ik op straat sta

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vestia in behandeling genomen

Bericht van

6 jaren geleden - De klacht is doorgestuurd naar de manager van de afdeling Verhuur van onze vestiging Rotterdam Goudsesingel.

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vestia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vestia

Heeft op 11 juli 2013 om 13:47 geantwoord

De woning wordt 11 juli opgeleverd.

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Vestia beoordeeld.

Heeft op 11 juli 2013 om 15:57 geantwoord

Vestia heeft alles naar behoren en volle tevredenheid opgelost!

Alle klachten die gemeld zijn door Roman Habtom