Klacht: Geen reactie op overlastmelding

op 14 juni 2013 over Vestia in de categorie Woningcorporaties

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In december heb ik voor het eerst overlast gemeld. Vanaf mei heb ik hierover gemaild en gebeld. Eerst was de e-mail kwijt, die ik via de website van Vestia had gestuurd en waar ik een bevestiging van had gekregen. Op mijn e-mails daarna is niet gereageerd. Als ik bel wordt er gezegd: dit moet per e-mail.

Gewenste Oplossing:

Wanneer de overlast die ik heb gemeld wordt opgelost en ik een vergoeding krijg voor de kosten die door dit overlast zijn ontstaan.

Bericht van

6 jaren geleden - Excuses voor de late behandeling van uw klacht. Uw melding is binnen Vestia helaas niet direct bij de juiste persoon terecht gekomen. Via een mailbericht hebben wij inmiddels contact met u opgenomen en we hopen de klacht z.s.m. voor u op te lossen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vestia in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vestia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vestia

Heeft op 10 juli 2013 om 14:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Klacht is opgepakt en afgehandeld. Hierover is op 1 juli 2013 per e-mail bevestging gestuurd.

Alle klachten die gemeld zijn door bozeburger