Klacht: Betalingsachterstand

op 13 augustus 2013 over Vestia in de categorie Woningcorporaties

Beste Vestia,

Vandaag heb ik een e-mail ontvangen van jullie waarin staat dat ik nog betalingsachterstand van € 25,00 euro heb. Omdat ik opzoek naar een kamer was heb ik mij ingeschreven bij Kamernet(Kamernet.nl), maar er is toen al € 25,00 euro van mijn rekening afgeschreven. Voor zover ik weet heb ik mij nooit ingeschreven bij Vestia, maar ik wil hierbij laten weten dat ik mij graag wil laten uitschrijven en verder alles wil laten annuleren.

Omdat ik nog nooit eerder van de naam Vestia heb gehoord, vind ik het erg vervelend dat er direct een rekening naar mijn e-mailadres wordt gestuurd. Dit is geen goede reclame voor jullie bedrijf, misschien kunnen jullie in het vervolg eerst even contact opnemen.

Als het bedrijf excuses maakt voor dit misverstand.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vestia in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vestia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vestia

Heeft op 04 september 2013 om 10:58 geantwoord

Klager uitgelegd hoe reageren op woonruimte van Vestia Stadswonen werkt.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Vestia beoordeeld.

Heeft op 04 september 2013 om 18:10 geantwoord

Het is een slecht georganiseerd bedrijf, dat misbruik maakt van de situatie. Hierbij wil ik iedereen die dit bericht leest aanraden om geen zaken te doen met Vestia Stadswonen.

Alle klachten die gemeld zijn door OntevredenStudent