Klacht: Verzuimd doorvoering opzegging

op 02 mei 2020 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1, Digitale TV

November 2019 Foxsport opgezegd, deze zou per 1 januari 2020 beeindigd worden. Het abonnement is omgezet van Basis naar Rijk met
januari 2020. Dat wij telefonisch contact hebben gehad in November 2019 kunt u zien in de nota van November 2019 want daar is een wijziging door gevoerd van €2, korting. Door fam. omstandigheden en het goede vertrouwen in Canal Digitaal hebben wij niet gecontroleerd dat de wijziging is doorgevoerd. Nu zijn wij prive weer in rustige situatie en bij controle van bank hebben wij ontdekt dat wij nog steeds vanaf januari 2020 betalen voor Foxsport compleet. Wij hebben vandaag 2 mei 2020 contact gehad met uw klanten service, en zijn wij onbeschoft behandeld. Er werd ons verteld door de jongeman dat het maar dom was dat wij nu naar 5 maanden pas contact op namen. Wij zijn hiervan ontzettend van ontdaan, omdat wij vinden dat wij ons prive niet bloot hoeven te geven. Hierdoor hebben wij besloten het abonnement totaal op te zeggen.

Wij willen het contract eventueel voortzetten als wij een excuses krijgen, en terug betaling van Foxsport compleet a € 14,95 per maand vanaf januari 2020. Omdat wij er in goede vertrouwen vanuit gingen dat de wijziging was doorgevoerd na ons contact in November 2019, en dat dit per januari 2020 gewijzigd zou worden.
Wij zijn erg ontdaan omdat wij als kinderen zijn behandeld, die niet goed opgelet hebben, en zelf dan maar op de blaren moeten zitten.
U moet weten dat de prive omstandigheden der maten zijn dat wij in deze periode niet aan Canal Digitaal hebben gedacht.
De behandeling stelt ons diep teleur vandaar de opzegging van het Totale abonnement.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Canaldigitaal

4 maanden geleden - Geachte mevrouw Westerveld,Zeer vervelend dat u zo bent behandeld door ons aan de telefoon. Dit is zeer zeker niet de bedoeling. We gaan dit ook uitzoeken. Het FOX Sports abonnement hebben wij voor u stopgezet met terugwerkende kracht per 1 januari 2020. Alles wat u teveel heeft betaald crediteren wij voor u op uw abonnement. Ik hoop dat u uw abonnement nog bij ons wilt voortzetten.Met vriendelijke groet,Paul Webcareteam Canal Digitaal

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 13 mei 2020 om 10:26 geantwoord

Geachte mevrouw Westerveld,

Na 4 mei heb ik niets meer van u vernomen.
Ik zal de opzegging in het systeem laten staan per 30 november 2020.
Als u de opzegging uit het systeem wilt laten halen dan kunnen wij dit direct voor u doen. U kan dan reageren op deze klacht of bellen met: 088-0038555 van 9-21 uur (behalve zondag).

Paul
Webcareteam Canal Digitaal