Klacht: Verzuim van klantenservice, daardoor 3 maanden 30 euro te veel betaald per maand

op 21 januari 2014 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Ik ben sinds 0ktober over gestapt naar Kpn i.v.m. slecht bereik van vodafone. Ik heb een zeer vriendelijke man aan de telefoon gehad en hij adviseerde mij met onze 3 mobiele telefoon over te stappen naar Kpn met Kpn compleet en familievoordeel. Nu is hij mij vergeten te vertellen dat ik nog wel een sms moest sturen met “familie aan” naar 1266. Hierdoor hebben we iedere maand per mobiele telefoon 10 euro te veel betaald. Ik heb gebeld met klantenservice (die vertelde mij wat ik moest doen), zij kon mij verder niet helpen. Daarom doe ik het op deze manier. Wij zijn al 24 jaar bij Kpn met telefonie en vervolgens met internet en televisie. Ik vind dit dus ook geen gang van zaken.

Ik zou graag van de afgelopen 3 maanden het familievoordeel dat ik ben mis gelopen terug gestort krijgen. Hierdoor krijg ik weer vertrouwen in Kpn.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door borsato25