Mijn Klacht:
Een paar maanden geleden verstuurde ik een netjes ingepakt pakket. Hierin zaten snowboardbindingen. Deze kwamen echter kapot aan. Door slechte service van DHL. slechts een bedrag van 14 euro werd vergoed. Omdat ze vergoeden naar gelang het aantal kilo van het pakket. Belachelijk!!
Gewenste Oplossing:
Als het gehele bedrag vergoed is.

