Klacht: verzoek tegemoetkoming ivm V70 met kapotte instrumentenpaneel

op 14 juli 2016 over Volvo Nederland in de categorie Automerken

Geachte heer/mevrouw,

Begin april viel mijn dashboard uit en kreeg ik er een storing van de Airbag bij. Ik had geen functionerende snelheidsmeter, welke wel verplicht is.
Hier baalde ik enorm van en gelukkig is het me gelukt na wat speurwerk om het euvel op te lossen. Ik kwam er achter dat de V70 modellen van 2000 tmt 2004 hier vaker last van hadden door een slechte levering van de betreffende onderdelen. Iets wat ik overigens van een volvo niet had verwacht. Dit is toch niet te wijten aan slijtage?

Ik rij nu weer naar tevredenheid in mijn V70, maar verzoek u mij tegemoet te komen in de gemaakte kosten. Ik wil namelijk positief over Volvo blijven praten. Indien u mij een nette geste doet zal dat zeer zeker ook zo blijven. Zoals Volvo Nederland ook zelf schrijft op internet: " staat open voor klachten en is bereid om een oplossing te bieden"

Gemaakte kosten:
Totaal 3 uur werk a 30 euro plus 220 euro kosten, totaal dus 310 euro.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Volvo Nederland

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Volvo Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rotsjes