Klacht: verzivering

op 18 januari 2018 over Bladcadeau in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bladcadeau

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bladcadeau nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bladcadeau in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bladcadeau een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bladcadeau

Heeft op 15 februari 2018 om 13:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw, meneer,
Dank u wel voor uw bericht op Klacht.nl
Wij hebben u telefonisch benaderd en geadviseerd om ons te bellen wanneer dit schikt, met informatie over uw Bladcadeau.
Hopende u voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Sanoma Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door dappie54