Klacht: Verzinnen valschade om garantie te ontlopen!

Ik heb in totaal 3x mijn slechte gsm terug gestuurd (iphone 6S) omdat de batterij slecht werkte en het scherm niet meer reageerde.De eerste keer hebben ze er een goedkope of 2dehandse batterij ingestoken die enkele maanden werkte. Daarna heb ik mijn toestel weer opgestuurd en hebben ze het mij terug gestuurd zonder er iets aan gedaan te hebben. Bij melding mailen ze mij dat ik hem mocht terugsturen en dat ze hem zouden ruilen. Eens aangekomen lullen ze plots over valschade (die ze er hoogstwaarschijnlijk zelf op hebben aangebracht!!) met als gevolg dat dit niet langer onder garantie valt. Zelfs de kosten om het toestel terug te sturen naar mij zijn volledig voor mij.

Een ruiling van een deftige (als ze dat tenminste hebben) iphone 6S die minstens een jaar zonder problemen meegaat.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TelefoonDiscounter.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TelefoonDiscounter.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Stoffel69