Klacht: Verzilveren mislukt, voltarief betaald voor een uur vertraging

op 12 december 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste NS,
23-10-17 moest ik naar Delft en weer terug naar Hardenberg reizen. Hiervoor heb ik een hemadagretour gehaald, helaas ging er iets fout met verzilveren, waardoor ik de dagkaart niet heb kunnen gebruiken. Ik heb toen voltarief moeten reisen, waarbij er nog een uur vertraging was ook..

Bij contact met spoordeelwinkel werd ik van het kastje naar de muur gestuurd. Openbaar veroer was een grote ellende en heeft me heel veel tijd gekost, qua reistijd, maar ook de tijd die ik er nu al heb zitten om contact te krijgen met service waar ik voor vraag. Er werd namelijk niet geluisterd waar ik om vroeg!

Gewenste Oplossing:

Wegens meer dan een uur vertraging heb ik recht op voltarief tweede klas retour hardenberg-delft: €50.

Zorg dat de site goed werkt voor het verzilveren en vraag de klantenservice te luisteren naar de klant, zowel via telefoon en zeker via de mail.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Susan99