Klacht: Verzetten vertrektijd

op 21 december 2017 over Verrassingstickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

Op 16-02-2018 Staat het vertrek gepland voor de 3 daagse verrassingsreis naar een Europese stad, sinds September/Oktober weten we dat het Lyon wordt, leuk !! De vertrektijd stond vanaf Schiphol op 07.35 uur, krijg je een mail dat het veranderd is naar 13:00 uur !!! Meer dan vier uur wordt je even door de neus geboord. Ik ben benieuwd of ditzelfde trucje dadelijk voor het vertrek op zondag 18-02-2018 wordt gebruikt. Krijg je nu dus 3 maanden na de bevestiging zo’n wijziging. Kun je Maar drie dagen in een stad zijn, worden er 4 uur geschrapt. Men verschuilt zich achter de voorwaarden. Lekker gemakkelijk! Nooit Meer verrassingstickets !!!!!

Wanneer ik voor de tijd die ik er niet kan zijn een fatsoenlijke compensatie kan krijgen. Na mijn Scheiding dacht ik mijn kinderen te verrassen, ik wilde niet te veel uitgeven, zo wordt "goedkoop" niet Meer goedkoop, want voor dezelfde tijd kan ik ergens anders voor hetzelfde bedrag wat boeken!!

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Verrassingstickets.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Verrassingstickets.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marjonenzo