Klacht: verzenkosten terug

op 04 juli 2012 over Groupon in de categorie Coupon Sites

eind mei heb ik een deal bij groupon gekocht voor de reparatie van mijn iphone 3GS scherm. Er stond bij dat het exclusief verzendkosten naar dutchsim is. Ik heb de telefoon 11 Juni opgestuurd en kreeg tot 25 juni geen reactie. En dat terwijl in de advertentie stond dat de telefoon binnen 48 uur klaar zou zijn.

Op 25 juni werd ik ’s avonds gebeld om mijn adres gegevens te controleren (die ze al hadden van het bijgevoegde reparatieformulier) en toen zeiden ze dat ik nog een mail zou krijgen met de factuur. Dat bleken de verzendkosten terug te zijn. Ik heb aangegeven het daar niet mee eens te zijn en ik moest volgens dutchsim maar contact opnemen met groupon.

Dit heb ik 26 juni gelijk gedaan en vandaag (na zelf gebeld te hebben) heb ik als reactie gekregen dat zij er niets mee konden doen en dat ik de telefoon anders maar op moest gaan halen in amsterdam (ik woon in limburg).

Dat ze mijn telefoon terug sturen zonder verdere kosten

Reactie van de melder van de klacht hermelien1989

5 jaren geleden - Een paar dagen geleden heb ik een mail gestuurt naar het bedrijf. Vandaag kreeg ik opeens een pakketje met daarin de gemaakte telefoon. Super opgelost dus!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 07 februari 2013 om 10:52 geantwoord

Beste Sanne,

Volgens onze gegevens is uw klacht behandeld en opgelost. Indien dit niet zo is, laat het ons dan alstublieft weten. Dat kan door te reageren op dit bericht of stuur een e-mail naar support@groupon.nl.

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,

Groupon Customer Support

4 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Groupon beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door hermelien1989