Klacht: Verzendtijd

op 17 augustus 2016 over Nelly.com in de categorie Internetshops - Kleding

Ik heb op 8 augustus een aantal kledingstukken besteld. Ik heb tot de dag van vandaag nog niks ontvangen. Ik ga a.s. zaterdag op vakantie en ik had gehoopt om het op tijd binnen te krijgen en de verzendtijd niet langer dan een week zou duren. Ik hoef dat pakketje sowieso niet meer als ik op vakantie ben. Ik heb op de site van DHL gekeken en er stond: Pakket niet aangekomen op lokaal distributiecentrum, mogelijk door sorteerfout. Ik heb digitaal contact opgenomen met Nelly.com aangezien dit niet telefonisch kan (wat eigenlijk ook super irritant is). Zij gaven aan binnen 48 uur hier op te reageren. Dat heeft natuurlijk geen zin meer als ik over drie dagen op vakantie ga.

Ik ben tevreden als mijn pakket per direct wordt verstuurd. Desnoods met een snellere leveringsmethode. Als dit niet haalbaar is wil ik uiteraard mijn geld terug en dat er geen verzend- en retourskosten in rekening worden gebracht.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nelly.com

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nelly.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ducr