Klacht: verzendkosten retour sturen

op 06 augustus 2020 over Personeelsvoordeelwinkel.nl in de categorie Internetshops - Algemeen

reeds vele malen artikelen besteld bij de personeelsvoordeelwinkel.
echter nu heb ik iets besteld dat totaal niet aan mijn verwachtingen voldoet.
blijkbaar staat in de kleine lettertjes dat je een retourzending zelf moet betalen.
dit is naar mijn mening echt bizar.
Terwijl de verzendkosten van hun naar mij € 4,95 zijn moet ik €7,25 betalen wanneer ik dit terug wil sturen.
Zeer klant-onvriendelijk.

Graag zou ik een antwoordnummer ontvangen waar ik mijn pakketje naartoe kan sturen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Personeelsvoordeelwinkel.nl over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Personeelsvoordeelwinkel.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Personeelsvoordeelwinkel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Personeelsvoordeelwinkel.nl

Heeft op 10 augustus 2020 om 09:12 geantwoord

Wij hebben telefonisch contact gehad met mevrouw en hier hebben wij aangegeven dat het correct is dat wij standaard retour kosten hanteren. Deze informatie is ook terug te vinden bij onze algemene voorwaarden en bij de klantenservice informatie. Alleen bij ondeugdelijke artikelen (zoals defecten, verkeerd geleverde producten) kan de klant een mail sturen naar onze Klantenservice. In dat geval zullen wij de klant voorzien van een Antwoordnummer.

Alle klachten die gemeld zijn door Mattie86