Klacht: verzendkosten kapot artikel nog tegoed!!!!!!!!

op 16 oktober 2016 over 4Launch in de categorie Internetshops - Computers en accessoires

Ik wacht nog steeds op de verzendkosten retour ontvangt 3 maal 8,60 euro is 25,80 euro omdat ik 3 maal op eigen kosten de printer retour moest sturen omdat ie kapot was. Wettelijk gezien moeten jullie mij ook de verzendkosten retour betalen, wanneer gaan jullie dit overmaken?
Is alweer een jaar geleden en wacht nog steeds!

Is alweer een jaar geleden en wacht nog steeds!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar 4Launch over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door 4Launch in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat 4Launch een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

4Launch

Heeft op 20 oktober 2016 om 23:10 geantwoord

Geachte klant,

Uw case is nader bekeken. Hierbij blijkt dat de verzendkosten die u gemaakt heeft, niet gemaakt hadden hoeven te worden, daar wij de mogelijkheid hadden geboden om de verzending(en) kosteloos via ons antwoordnummer te laten plaatsvinden. Mede om die reden zijn deze kosten in eerste instantie niet vergoed. Na intern overleg is besloten om dit bij wijze uitzondering in uw geval alsnog te compenseren. Op deze manier kunnen we de case als afgerond beschouwen.

4Launch - Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door PH1985