Klacht: verzendkosten

op 23 maart 2013 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dat ik bij terugsturen van een complete levering toch verzendkosten moet betalen,voor iets wat ik niet heb gekocht.Wettelijk schijnt dit niet te mogen.

Gewenste Oplossing:

Geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over OTTO

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over OTTO nog niet in behandeling is genomen.

OTTO

Heeft op 14 september 2015 om 09:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,
OTTO heeft zich onlangs geregistreerd bij Klacht.nl. Mocht uw klacht nog steeds actueel zijn horen wij dit graag van u.
U kan telefonisch contact opnemen via 0900-1901 of e-mailen naar [email protected]
 
Met vriendelijke groet,
OTTO
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Beatle49