Klacht: Verzendkosten

op 16 augustus 2017 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer/mevrouw,

Bij elk product staat er bij gratis verzending maar eenmaal bij het afrekenen dan moet je wel verzendkosten betalen.

Gewenste Oplossing:

Graag gratis verzending bij de product weghalen of dat ik mijn verzendkosten terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 16 augustus 2017 om 20:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Pakniyat,

Bij sommige producten is gratis verzending niet mogelijk omdat het materiaal eenvoudig te kostbaar is om gratis te verzenden. Vaak is het ook bij gecombineerde producten iet mogelijk om gratis te verzenden. Wij raden u dan aan om separaat uw bestelling te doen. Niettemin bieden wij voor 90% van onze producten nog steeds gratis verzending aan.

Met vriendelijke groeten,

Maartje Jansen
LITB service team

Alle klachten die gemeld zijn door Giti Pakniyat