Klacht: VERZENDING BLIJFT WEG

op 16 juni 2017 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een levering nog niet ontvangen Order nr GB4496172 DEALnr12612 mijn adres wilfriedvanrossum@hotmail.com Graag een berichtje wanneer de levering gebeurt bedankt gr wilfried

Gewenste Oplossing:

AlS ik alles geleverd krijg , en in goede staat

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupdeal

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupdeal nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 20 juni 2017 om 13:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer van Rossum,

Erg vervelend om te vernemen dat de bestelling helaas iets later is bezorgd dan gepland (ivm het overzetten van het pakketje vanaf de Nederlandse post naar de Belgische post).
Wij hebben u afgelopen zondag een mail gestuurd met daarin de track & trace code die wij van de leverancier hadden ontvangen.
Hierop zien wij gelukkig dat uw bestelling gisteren bij u is afgeleverd!
In dat geval wensen wij u veel plezier met deze aankoop.

Met vriendelijke groet,

Team GroupDeal
info@groupdeal.nl

Alle klachten die gemeld zijn door wilfriedvanrossum