Klacht: Verzending

op 20 maart 2017 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Ik heb 40 dagen geleden een telefoonhoesje besteld, maar dit is nog steeds niet aangekomen. Op de site staat dat dit maar 10 à 20 dagen zou duren.

Ik ben tevreden wanneer ik mijn hoesje ontvang.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van MiniInTheBox.com

2 maanden geleden - wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht leoniemartyn

2 maanden geleden - Mijn bestelnummer is 1702020526586678. Alvast bedankt!

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 20 maart 2017 om 21:53 geantwoord

Beste Leonie Martyn,

Onze oprechte verontschuldigingen voor de vertraagde bestelling. Het is zeer ongebruikelijk dat u uw zending nog steeds niet hebt ontvangen.

Wij zullen een herzending van uw pakket voor u regelen via de traceerbare Airmail, omdat we denken dat uw zending bij de douane ligt, of kwijt is geraakt tijdens het transport. Maar vriendelijk verzoeken wij u het tweede pakket te weigeren indien het oorspronkelijke pakket later wordt afgeleverd door uw lokale postkantoor.

Let op: de verwerkings- en verzendtijden zijn identiek aan uw eerste bestelling.

Zodra we uw pakket opnieuw hebben verzonden, sturen we u een bevestigingsmail ter referentie. Wij danken u voor uw begrip.

Nogmaals onze verontschuldigingen voor de vertraging en enig ongemak dat dit wellicht heeft veroorzaakt. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

Carla
www.miniinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door leoniemartyn